Dědictví minulosti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Dědictví minulosti aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Napínavý děj svého nového, v pořadí jedenáctého románu postavila autorka opět na prolínání dvou velmi vzdálených časových rovin - v historické se vrací o dvě tisíciletí zpět, do Británie osídlované Římany v dobách počátku křesťanství a jeho prvních kontaktů s vírou keltských druidů. Současná…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Barbara Erskine

Zobrazit všechny knihy autora Barbara Erskine
Výběr knih vydavatele Brána nakladatelství

Zobrazit všechny knihy vydavatele Brána nakladatelství
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.