Dědovy říkanky – Abeceda

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 153 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dědovy říkanky – Abeceda koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
153 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dědovy říkanky – Abeceda koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dědovy říkanky – Abeceda koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
199 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dědova abeceda je prvním dílem série Dědových říkanek, které jsou určeny zvídavým dětem ve věku od 3 do 10 let, jejich vyučujícím v předškolních zařízeních či na 1.stupni základní školy a samozřejmě také rodičům a prarodičům.Formou jednoduchých, hravých a veselých básniček doplněných milými a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dědovy říkanky – Abeceda je 176 Kč

Výběr knih autora Josef Quis

Zobrazit všechny knihy autora Josef Quis
Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.