Defining Chic

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 188 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Defining Chic koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 188 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
One of today s most celebrated and influential design firms creates eclectic, inspired, and quietly virtuosic interiors across the style spectrum from bohemian glamour to country charm, sophisticated modern, and historically informed for clients as individual in taste as Anna Wintour and…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Defining Chic je 1 188 Kč

Výběr knih vydavatele Rizzoli International Publications

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rizzoli International Publications
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.