Dějiny fyziky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 903 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dějiny fyziky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
903 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dějiny fyziky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
938 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dějiny fyziky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
838 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Dějiny fyziky - Štoll Ivan. Vývoj fyziky od Archimedovy páky až po největší moderní urychlovače představuje dlouhý historický proces poznávání přírody, odhalování jejích zákonů a vnitřních souvislostí a jejich využití k usnadnění práce a života lidí. Vede od prvních praktických…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dějiny fyziky je 893 Kč

Výběr knih autora Ivan Štoll

Zobrazit všechny knihy autora Ivan Štoll
Výběr knih vydavatele Spoločnosť Prometheus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Spoločnosť Prometheus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.