Dějiny psychologie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 399 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dějiny psychologie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dějiny psychologie koupíte na Grada
Grada
424 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Dějiny psychologie koupíte na Grada
Grada
424 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dějiny psychologie koupíte na Grada
Grada
424 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dějiny psychologie koupíte na Grada
Grada
424 Kč
Není skladem

Dějiny psychologie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dějiny psychologie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dějiny psychologie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Dějiny psychologie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
417 Kč
Není skladem

Dějiny psychologie koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
424 Kč
Není skladem

Krátký popis
Psychologie citlivě reaguje na předmět svého vědeckého zkoumání, kterým je lidská mysl a její proměny v prudce se vyvíjejícím světě. Údaje, které dříve nashromáždila, například o lidské sexualitě, motivaci nebo o rozdílech mezi muži a ženami, nezůstávají trvale platné, takže neustále vznikají…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dějiny psychologie je 423 Kč

Výběr knih autora Alena Plháková

Zobrazit všechny knihy autora Alena Plháková
Výběr knih vydavatele GRADA Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele GRADA Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.