Dějiny science fiction v komiksu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 500 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dějiny science fiction v komiksu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
500 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dějiny science fiction v komiksu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
617 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dějiny science fiction v komiksu koupíte na Albatros
Albatros
552 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dějiny science fiction v komiksu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
581 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dějiny science fiction v komiksu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
584 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dějiny science fiction v komiksu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
532 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vědecko-fantastický žánr se stal nedílnou součástí literárního kánonu a získal si nespočet čtenářů po celém světě. Věnují se mu specializovaná nakladatelství či periodika a fanoušci sci-fi pořádají pravidelné sjezdy. Kdy to ale celé začalo? Jak se odvíjely dějiny sci-fi od počátků až do 21.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dějiny science fiction v komiksu je 561 Kč

Výběr knih vydavatele Kniha Zlín

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kniha Zlín
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.