Demokracie Země - Spravedlnost, udržitelnost a mír

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 228 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Demokracie Země - Spravedlnost, udržitelnost a mír koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
228 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Demokracie Země - Spravedlnost, udržitelnost a mír koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Demokracie Země - Spravedlnost, udržitelnost a mír koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Demokracie Země - Spravedlnost, udržitelnost a mír koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
241 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vandana Shiva je přední aktivistkou v boji za globální spravedlnost. Ve světě je známá jako ekologická aktivistka a fyzička. V knize Demokracie Země Shiva informuje o bojích, kterým pomohla získat celosvětovou pozornost: proti geneticky modifikovaným potravinám, proti zcizování duševního…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Demokracie Země - Spravedlnost, udržitelnost a mír je 255 Kč

Výběr knih autora Vandana Shiva

Zobrazit všechny knihy autora Vandana Shiva
Výběr knih vydavatele Broken Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Broken Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.