Deník malého poseroutky 19 - Recept na katastrofu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 207 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Deník malého poseroutky 19 - Recept na katastrofu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deník malého poseroutky 19 - Recept na katastrofu koupíte na Albatros
Albatros
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deník malého poseroutky 19 - Recept na katastrofu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
219 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deník malého poseroutky 19 - Recept na katastrofu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deník malého poseroutky 19 - Recept na katastrofu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Deník malého poseroutky 19 - Recept na katastrofu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
229 Kč
Není skladem

Krátký popis
Greg Heffley je pod tlakem a zjišťuje, že když se smíchá hromada rodinných příslušníků, malý domek na pláži a úmorné vedro, je to recept na katastrofu. Když už jsme u receptů – tajné ingredience babiččiných slavných masových kuliček jsou už léta přísně střeženy. Podaří se Gregovi rozluštit…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Deník malého poseroutky 19 - Recept na katastrofu je 227 Kč

Výběr knih autora Jay Kinney

Zobrazit všechny knihy autora Jay Kinney
Výběr knih vydavatele CooBoo

Zobrazit všechny knihy vydavatele CooBoo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.