KLEINE PRINZ

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 142 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

KLEINE PRINZ koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
142 Kč
Skladem (odeslání ihned)

KLEINE PRINZ koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
188 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

KLEINE PRINZ koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
140 Kč
Není skladem

Krátký popis
KLEINE PRINZ

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy KLEINE PRINZ je 156 Kč

Výběr knih autora UNKNOWN

Zobrazit všechny knihy autora UNKNOWN
Výběr knih vydavatele Anaconda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Anaconda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.