Desať vecí, ktoré by každé dieťa s autizmom chcelo, aby ste vedeli

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 251 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Desať vecí, ktoré by každé dieťa s autizmom chcelo, aby ste vedeli koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Jedna z najpopulárnejších kníh komunity spojenej s autizmom prichádza vo vylepšenej a zdokonalenej podobe! Nadčasová publikácia Ellen Notbohm prekypuje pochopením, súcitom a sviežim humorom. Opisuje desať charakteristík, ktoré pomáhajú objasniť – nie definovať – deti s autizmom. Toto rozšírené…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Desať vecí, ktoré by každé dieťa s autizmom chcelo, aby ste vedeli je 251 Kč

Výběr knih autora Ellen Notbohm

Zobrazit všechny knihy autora Ellen Notbohm
Výběr knih vydavatele Vydavateľstvo Európa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavateľstvo Európa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.