Design Master Class 100 Rooms

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 1 188 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Design Master Class 100 Rooms koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 403 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Design Master Class 100 Rooms koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 188 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
In this companion to Interior Design Master Class, 100 designers share room by room advice, tackling the questions that challenge everyone designing and decorating a home.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Carl Dellatore

Zobrazit všechny knihy autora Carl Dellatore
Výběr knih vydavatele Rizzoli International Publications

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rizzoli International Publications
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.