Design Reimagined

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 1 000 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Design Reimagined koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 181 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Design Reimagined koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 000 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The second book from AD100 and Elle Decor A-List designer Jenkins celebrates his blend of vibrant maximalism and youthful traditionalism in projects around the country.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Amy Astley , Corey Damen Jenkins

Zobrazit všechny knihy autora Amy Astley, Corey Damen Jenkins
Výběr knih vydavatele Rizzoli International Publications

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rizzoli International Publications
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.