Detail/Šum

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 195 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Detail/Šum koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
195 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Detail/Šum koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Obrazová publikace s barevnými reprodukcemi děl současné přední české výtvarnice Jaroslavy Severové vychází jako katalog výstavy jejích digitálních tisků a světelných objektů v Galerii moderního umění v Hradci Králové a v Alšově jihočeské galerii (Wortnerův dům, České Budějovice).

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Detail/Šum je 205 Kč

Výběr knih vydavatele Gallery

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gallery
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.