Diaboliad and Other Stories: New Translation

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 259 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Diaboliad and Other Stories: New Translation koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diaboliad and Other Stories: New Translation koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
193 Kč
Není skladem

Krátký popis

In Bulgakov's 'Diaboliad', the modest and unassuming office clerk Korotkov is summarily sacked for a trifling error from his job at the Main Central Depot of Match Materials, and tries to seek out his newly assigned superior, responsible for his dismissal. His quest through the labyrinth of…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Diaboliad and Other Stories: New Translation je 226 Kč

Výběr knih autora Michail Bulgakov

Zobrazit všechny knihy autora Michail Bulgakov
Výběr knih vydavatele Alma Books Ltd.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alma Books Ltd.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.