Diagnostika a léčba poruch štítné žlázy u dětí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 302 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Diagnostika a léčba poruch štítné žlázy u dětí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
302 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diagnostika a léčba poruch štítné žlázy u dětí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diagnostika a léčba poruch štítné žlázy u dětí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
351 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diagnostika a léčba poruch štítné žlázy u dětí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
283 Kč
Není skladem

Krátký popis
Štítná žláza ovlivňuje vývoj dítěte jak prenatálně, tak postnatálně. Hormony štítné žlázy jsou nezbytné po celý život. U dětí mají nezastupitelnou úlohu v mentálním vývoji a růstu. Včasná diagnostika poruchy umožní dítěti zcela přiměřený růst a vývoj. Opožděná diagnostika pak může způsobit…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Diagnostika a léčba poruch štítné žlázy u dětí je 321 Kč

Výběr knih autora Helena Vávrová

Zobrazit všechny knihy autora Helena Vávrová
Výběr knih vydavatele GEUM

Zobrazit všechny knihy vydavatele GEUM
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.