Dialog orientu a okcidentu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 152 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dialog orientu a okcidentu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
152 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dialog orientu a okcidentu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
167 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Dialog orientu a okcidentu - Veselá Markéta;Poslušná Barbora. Tématem knihy je vzájemný poměr orientu a okcidentu, respektive podoby a proměny reprezentací tohoto vztahu, jak se dnes a u nás ustalují a manifestují v různých humanitních disciplínách. Kniha neposkytuje systematický…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dialog orientu a okcidentu je 159 Kč

Výběr knih autorů Markéta Veselá , Barbora Poslušná

Zobrazit všechny knihy autora Markéta Veselá, Barbora Poslušná
Výběr knih vydavatele Tomáš Halama

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tomáš Halama
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.