Dílenská praxe očního optika

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Dílenská praxe očního optika aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Dílenská praxe očního optika; Autor: Najman Ladislav; Nové,přepracované vydání.Cílem této knihy je shrnout důležité poznatky z oblasti dílenské praxe očního optika,aby mohly sloužit jako pomůcka studentům oboru oční optika a optometrie i začínajícím optikům,případně rekvalifikujícím se .…

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Národní centrum ošetrovatelství (NCO NZO)
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.