Dinos Don't Give Up!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dinos Don't Give Up! koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Dinos Don't Give Up! koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
300 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Diplodocus Dinah is BRILLIANT at everything. Everything except SURFING! Dinah just canÂ’t dino-do-it! What will dino Dinah do?A story about brilliance, resilience and getting back on your feet.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dinos Don't Give Up! je 250 Kč

Výběr knih autora Smriti Halls

Zobrazit všechny knihy autora Smriti Halls
Výběr knih vydavatele Little Tiger Press Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little Tiger Press Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.