Dinosauři: V životní velikosti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 133 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dinosauři: V životní velikosti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dinosauři: V životní velikosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Dinosauři: V životní velikosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Není skladem

Dinosauři: V životní velikosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
329 Kč
Není skladem

Dinosauři: V životní velikosti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dinosauři: V životní velikosti koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
149 Kč
Není skladem

Krátký popis
Chcete se setkat tváří v tvář s tyranosaurem? Zadívat se triceratopsovi hluboko do očí? Myslíte, že to není možné? Vždyť tito obři vyhynuli před 65 miliony let! V této knize vám dokážeme, že můžete pohlédnout do očí i tvorovi, který vyhynul již v dávné minulosti. Krásné detailní ilustrace…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dinosauři: V životní velikosti je 214 Kč

Výběr knih vydavatele Pikola

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pikola
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.