Dioptrie Medúsy/ The Dioptre of the Medusa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 170 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dioptrie Medúsy/ The Dioptre of the Medusa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
170 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dioptrie Medúsy/ The Dioptre of the Medusa koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
171 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dioptrie Medúsy/ The Dioptre of the Medusa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dioptrie Medúsy/ The Dioptre of the Medusa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
143 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Malířství od společnosti Kant.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dioptrie Medúsy/ The Dioptre of the Medusa je 165 Kč

Výběr knih autora Martina Pachmanová

Zobrazit všechny knihy autora Martina Pachmanová
Výběr knih vydavatele Kant

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kant
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.