Diplomatické vztahy Československa a Nizozemska v letech 1918–1948 a jejich představitelé

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 179 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Diplomatické vztahy Československa a Nizozemska v letech 1918–1948 a jejich představitelé koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diplomatické vztahy Československa a Nizozemska v letech 1918–1948 a jejich představitelé koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
180 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diplomatické vztahy Československa a Nizozemska v letech 1918–1948 a jejich představitelé koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Monografie se zabývá vnitřním životem československého vyslanectví v Haagu. Jednou z výrazných činností československých vyslanců, kterou vyvinul vyslanec Miroslav Plesinger - Božinov a na jeho práci navázal jeho nástupce na postu vyslance Ivan Krno, byla iniciativa vedoucí k objevení hrobu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Diplomatické vztahy Československa a Nizozemska v letech 1918–1948 a jejich představitelé je 182 Kč

Výběr knih autora Sylva Sklenářová

Zobrazit všechny knihy autora Sylva Sklenářová
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.