Disease to Please: Curing the People-Pleasing Syndrome

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 414 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Disease to Please: Curing the People-Pleasing Syndrome koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
414 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Now with a fresh new package and new foreword from Kay Redfield Jamison, Ph.D to breathe new life to a bestselling classic by Dr. Braiker's 21-Day action plan for curing the disease to please.

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele McGraw-Hill Education - Europe

Zobrazit všechny knihy vydavatele McGraw-Hill Education - Europe
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.