Distant Hours

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Distant Hours koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Distant Hours koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Distant Hours koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
365 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Distant Hours koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Heartbreaking secrets lie within castle walls in The Distant Hours, the astonishing bestselling third novel from the author of The House at Riverton and The Forgotten Garden.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Distant Hours je 304 Kč

Výběr knih autora Kate Morton

Zobrazit všechny knihy autora Kate Morton
Výběr knih vydavatele Pan Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pan Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.