Divine Might

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 531 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Divine Might koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
591 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Divine Might koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
531 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
New York Timesbestselling author Natalie Haynes returns to the world of ancient Greek myth in this scintillating follow-up toPandora’s Jar.Few writers today have reshaped our view of the ancient Greek myths more than revered bestselling author Natalie Haynes.Divine Mightis a female-centered…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Natalie Haynesová

Zobrazit všechny knihy autora Natalie Haynesová
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.