Divné děti a smutná kočka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 358 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Divné děti a smutná kočka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Divné děti a smutná kočka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Divné děti a smutná kočka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
364 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Divné děti a smutná kočka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
424 Kč
Není skladem

Divné děti a smutná kočka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
439 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Divné děti a smutná kočka koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Divné děti a smutná kočka koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Na tohle prázdninové dobrodružství nezapomenete ***** Mila s Petrem jsou pořád divní a pořád se spolu kamarádí. Poslední týden prázdnin tráví s Milinými rodiči na chalupě na venkově, kde se seznámí s dětmi od sousedů. Luisa možná tak divná není, ale o to divnějšího má bratra. Eliáš neumí lhát,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Divné děti a smutná kočka je 400 Kč

Výběr knih autora Petra Soukupová

Zobrazit všechny knihy autora Petra Soukupová
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.