Do Dice Play God?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 269 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Do Dice Play God? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Do Dice Play God? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
277 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Do Dice Play God? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
259 Kč
Není skladem

Do Dice Play God? koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
306 Kč
Není skladem

Krátký popis
Professor Ian Stewart explores the development and limits of the mathematics that tame uncertainty.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Do Dice Play God? je 277 Kč

Výběr knih autora Ian Stewart

Zobrazit všechny knihy autora Ian Stewart
Výběr knih vydavatele Profile Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Profile Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.