Do What You Want

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 391 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Do What You Want koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
391 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Do What You Want koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
391 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Do What You Want koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
523 Kč
Není skladem

Do What You Want koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Do What You Want koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
442 Kč
Není skladem

Krátký popis
From their beginnings as teenagers experimenting in a San Fernando Valley garage dubbed "The Hell Hole" to headlining major music festivals around the world, DO WHAT YOU WANT tells the whole story of Bad Religion's forty-year career in irreverent style.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Do What You Want je 434 Kč

Výběr knih autorů Jim Ruland , Bad Religion

Zobrazit všechny knihy autora Jim Ruland, Bad Religion
Výběr knih vydavatele Hachette Book Group USA

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hachette Book Group USA
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.