Dobřansko na starých pohlednicích

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 326 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dobřansko na starých pohlednicích koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
326 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobřansko na starých pohlednicích koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobřansko na starých pohlednicích koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobřansko na starých pohlednicích koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
379 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dobřansko na starých pohlednicích koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dobřansko na starých pohlednicích - publikace mapující prostřednictvím téměř 300 starých pohlednic území bývalého soudního okresu Dobřany. Ten existoval v letech 1902 až 1949, což prakticky odpovídá době vydání pohlednic z této knihy. V knize je kromě města Dobřan ještě dalších 10 okolních obcí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dobřansko na starých pohlednicích je 364 Kč

Výběr knih vydavatele Baron

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baron
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.