Dobrý důvod k vraždě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dobrý důvod k vraždě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
222 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Dobrý důvod k vraždě - Beran Ladislav. Představovat partu píseckých kriminalistů, kterým šéfuje kapitán Karas, je u emeritního komisaře kriminální služby a autora Ladislava Berana tak trochu nošením dříví do lesa. Jeho kriminalisté, poručíci Studnička a Mach i vyšetřovatelka Vandová…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dobrý důvod k vraždě je 222 Kč

Výběr knih autora Ladislav Beran

Zobrazit všechny knihy autora Ladislav Beran
Výběr knih vydavatele Moba

Zobrazit všechny knihy vydavatele Moba
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.