Doctor Who: The Adventures Before

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 425 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Doctor Who: The Adventures Before koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
502 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Doctor Who: The Adventures Before koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Doctor Who: The Adventures Before koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
451 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Discover what happened before . . .What did Osgood do the morning of the Day of the Doctor?What happened to Tegan before Arc of Infinity, and why does it involve strange sentient lights in the Australia outback?What was the Tenth Doctor doing in a hall of mirrors, right before Planet of the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Doctor Who: The Adventures Before je 459 Kč

Výběr knih autora Doctor Who

Zobrazit všechny knihy autora Doctor Who
Výběr knih vydavatele Random House

Zobrazit všechny knihy vydavatele Random House
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.