Dohovor o uznaní a výkone cudzích rozhodcovských rozhodnutí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 962 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dohovor o uznaní a výkone cudzích rozhodcovských rozhodnutí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
962 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dohovor o uznaní a výkone cudzích rozhodcovských rozhodnutí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
989 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dohovor o uznaní a výkone cudzích rozhodcovských rozhodnutí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 093 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dohovor o uznaní a výkone cudzích rozhodcovských rozhodnutí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 107 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dohovor o uznaní a výkone cudzích rozhodcovských rozhodnutí koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
1 051 Kč
Není skladem

Krátký popis
Komentár k Dohovoru o uznaní a výkone cudzích rozhodcovských rozhodnutí, tzv. Newyorskému dohovoru, je prvou publikáciou svojho druhu - tak v Českej republike, ako aj v Slovenskej republike. Kniha podrobne vysvetľuje jednotlivé články Dohovoru z pohľadu medzinárodnej aplikácie, ako aj lokálnych…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dohovor o uznaní a výkone cudzích rozhodcovských rozhodnutí je 1 040 Kč

Výběr knih autorů Miloš Olík , Ľudovít Mičinský

Zobrazit všechny knihy autora Miloš Olík, Ľudovít Mičinský
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.