Doing Research in the Real World

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 439 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Doing Research in the Real World koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 439 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
This practical guide walks you through your whole research project, from first starting out and deciding on a topic or question to writing up and presenting research.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Doing Research in the Real World je 1 439 Kč

Výběr knih autora David E Gray

Zobrazit všechny knihy autora David E Gray
Výběr knih vydavatele SAGE Publications Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele SAGE Publications Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.