Dokonalý gentleman

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 339 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dokonalý gentleman koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dokonalý gentleman koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dokonalý gentleman koupíte na Albatros
Albatros
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dokonalý gentleman koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dokonalý gentleman koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dokonalý gentleman koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
368 Kč
Není skladem

Krátký popis
Frank Melrose se chystá převzít otcův tiskařský podnik, se kterým má velké plány. Rozhodně nepotřebuje, aby ho teď rozptylovaly jakékoli ženy, natož oslnivě krásná Taya Wintersová. Frank je pod tlakem novin, aby odhalil tajemné lupiče na koních, kteří decimují Belmore Square, ale jeho vypjaté…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dokonalý gentleman je 369 Kč

Výběr knih autora Jodi Ellen Malpas

Zobrazit všechny knihy autora Jodi Ellen Malpas
Výběr knih vydavatele XYZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele XYZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.