Doktorka plyšových hračiek - Kniha puzzle

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 166 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Doktorka plyšových hračiek - Kniha puzzle koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
166 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Poskladaj roztomilé obrázky a prečítaj si, čo zažila doktorka Doky spolu s ovečkou Vlnkou a drakom Plyškom. S 30 dielikmi skladačky si užiješ veľa skvelej zábavy.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Doktorka plyšových hračiek - Kniha puzzle je 166 Kč

Výběr knih vydavatele Egmont

Zobrazit všechny knihy vydavatele Egmont
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.