Doktorka z domu Trubačů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 254 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Doktorka z domu Trubačů koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Doktorka z domu Trubačů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
218 Kč
Není skladem

Krátký popis
Audiokniha o ženě, která předběhla svůj časRomán přibližuje osud doktorky Vlasty Kálalové-Di Lottiové, rodačky z Bernartic u Tábora, která se ve dvacátých letech tohoto století vydala sama do Orientu a založila v Bagdádu československou nemocnici. Smyslem jejího života bylo pomáhat lidem. Přes…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Doktorka z domu Trubačů je 236 Kč

Výběr knih autora Ilona Borská

Zobrazit všechny knihy autora Ilona Borská
Výběr knih vydavatele Voxi

Zobrazit všechny knihy vydavatele Voxi
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.