Don't Sweat the Small Stuff

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 325 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Don't Sweat the Small Stuff koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Don't Sweat the Small Stuff koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
274 Kč
Není skladem

Krátký popis
So many of us would like to live our lives in a calmer and less stressful way, and be able to let go of our problems. This is the book that can show you how to stop letting the little things in life drive you crazy. Dr Richard Carlson teaches us, in his gentle and encouraging style, simple…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Don't Sweat the Small Stuff je 299 Kč

Výběr knih autora Richard Carlson

Zobrazit všechny knihy autora Richard Carlson
Výběr knih vydavatele Hodder Paperback

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hodder Paperback
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.