Doskočiště protektorát 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 261 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Doskočiště protektorát 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Doskočiště protektorát 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
348 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Doskočiště protektorát 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
348 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dramatické osudy 58 parašutistů z výsadků za II. Světové války. Druhý díl Doskočiště protektorát přináší medailonky dalších, dnes často zapomenutých hrdinů a jejich bojů za osvobození Československa. Mapuje jejich životy před válkou a u těch „šťastnějších“ i osudy poválečné. Booklet obsahuje…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Doskočiště protektorát 2 je 319 Kč

Výběr knih autora Jitka Neradová

Zobrazit všechny knihy autora Jitka Neradová
Výběr knih vydavatele Tebenas

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tebenas
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.