Dotknout se nebes

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 287 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dotknout se nebes koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dotknout se nebes koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Není skladem

Dotknout se nebes koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
265 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Dotknout se nebes - Horn Mike. Dosavadní extrémy, jimiž se pyšní světoznámý dobrodruh, nejsou nic proti výzvě, před kterou stojí právě teď: výstup na čtyři osmitisícovky v Himalájích v řadě za sebou – bez kyslíku, horolezeckého náčiní, jen se třemi spolehlivými parťáky. Je to jen…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dotknout se nebes je 268 Kč

Výběr knih autora Mike Horn

Zobrazit všechny knihy autora Mike Horn
Výběr knih vydavatele Alpress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alpress
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.