Dracula's on the Night Shift!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 709 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dracula's on the Night Shift! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
709 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Vampires might be weak to sunlight, b but even they can live in modern society thanks to the night shift! Yura Toraki is a young vampire working graveyard at a convenience store in Ikebukuro. One day, he saves a woman named Iris, who turns out to be a member of the Dark Cross Knights—an order…

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Satoshi Wagahara, Kevin Gifford, Tsukumo Asakusa, Aco Arisaka
Výběr knih vydavatele Little, Brown and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.