Drahá Ava

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 272 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Drahá Ava koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
272 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Drahá Ava koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
329 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Ava má za sebou veľmi ťažké obdobie. Po tom, čo jej niekto nasypal niečo do nápoja počas jedného večierka, sa zobudí a nič si nepamätá. Ani to, ako ju niekto znásilnil. Ľudia okolo nej neveria, že hovorí pravdu. Podľa nich je klamárka, ktorá na seba chce upútať pozornosť. Ava sa po niekoľkých…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Drahá Ava je 300 Kč

Výběr knih autora Ilsa Madden-Mills

Zobrazit všechny knihy autora Ilsa Madden-Mills
Výběr knih vydavatele Pandora

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pandora
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.