#DRCL midnight children, Vol. 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 584 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

#DRCL midnight children, Vol. 2 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
584 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

#DRCL midnight children, Vol. 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
530 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dracula meets manga in thisÂsurreally beautiful and chilling retelling of Bram StokerÂ’s quintessential horror classic.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy #DRCL midnight children, Vol. 2 je 557 Kč

Výběr knih autora Shin'ichi Sakamoto

Zobrazit všechny knihy autora Shin'ichi Sakamoto
Výběr knih vydavatele Viz Media

Zobrazit všechny knihy vydavatele Viz Media
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.