Dreyfus Intime

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 72 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dreyfus Intime koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
72 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dreyfus Intime koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
73 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dreyfus Intime koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
80 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dreyfus Intime koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
60 Kč
Není skladem

Krátký popis
Podkladem pro tento dramatický text jsou historické události spojené s Dreyfusovou aférou. Autor hry se této části historie věnuje již dlouhá léta, měl možnost ji studovat v tajných archivech Vatikánu i v knihovnách a archivech v Jeruzalemě. Ve spolupráci s Goethe institutem v Praze a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dreyfus Intime je 71 Kč

Výběr knih vydavatele Divadelní ústav

Zobrazit všechny knihy vydavatele Divadelní ústav
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.