Drobné protislužby

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 397 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Drobné protislužby koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
397 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Drobné protislužby koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Drobné protislužby koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Drobné protislužby koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
494 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Drobné protislužby koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Drobné protislužby koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ellerie Downingová žije v poklidném městečku Amity Falls – místě obklopeném pěti úzkými vrcholky temných hor a neprostupným lesem, z něhož dřívější obyvatelé v dávných dobách vyhnali ďábly a temné síly. Dodnes do tohoto kraje mnoho lidí nezavítá. Když se však ztratí zásobovací karavana, místní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Drobné protislužby je 424 Kč

Výběr knih autora Erin A. Craig

Zobrazit všechny knihy autora Erin A. Craig
Výběr knih vydavatele YOLI

Zobrazit všechny knihy vydavatele YOLI
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.