Na druhý břeh (2020-2021)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 270 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Na druhý břeh (2020-2021) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na druhý břeh (2020-2021) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na druhý břeh (2020-2021) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Není skladem

Krátký popis
Krásný tisk finalisty Magnesie litery 2015. Dvanáctá sbírka vynikajícího českého básníka doprovozená kresbami Jindry Vikové.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Na druhý břeh (2020-2021) je 281 Kč

Výběr knih autora Michal Maršálek

Zobrazit všechny knihy autora Michal Maršálek
Výběr knih vydavatele Dauphin

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dauphin
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.