Druhý hlas

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 112 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Druhý hlas koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
112 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Druhý hlas koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
113 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Druhý hlas koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
126 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Druhý hlas koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Není skladem

Krátký popis

Dagmar Halasová se v této knize vrací ve vzpomínkách do Petrkova. Je to třetí svazek, který tato autorka tak či onak věnovala tématu, jímž jsou životní osudy a tvorba dvojice umělců, manželů Bohuslava Reynka a Suzanne Renaudové.
Předcházeli mu monografie Bohuslav Reynek (nakl. Petrov…

">Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Druhý hlas je 111 Kč

Výběr knih autora Dagmar Halasová

Zobrazit všechny knihy autora Dagmar Halasová
Výběr knih vydavatele Archa

Zobrazit všechny knihy vydavatele Archa
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.