Duhová zábava

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Duhová zábava aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Publikace: Duhová zábava - neuveden. Co se skrývá na konci duhy? Pohádkový svět! Zazáři a vyřeš hádanky, zahraj si zábavné hry, použij šablony a samolepky ke zkrášlení obrázků. V této knížce aktivit najdeš vše od třpytivých kouzelných hůlek po nádherné květy. Pracovní sešit obsahuje spoustu…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Nathalie Choux

Zobrazit všechny knihy autora Nathalie Choux
Výběr knih vydavatele Svojtka & Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka & Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.