Dvakrát za uherský rok

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 139 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dvakrát za uherský rok koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
139 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvakrát za uherský rok koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvakrát za uherský rok koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvakrát za uherský rok koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvakrát za uherský rok koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
198 Kč
Není skladem

Krátký popis
Sam Brandis byl Tateina první láska, první všechno, včetně prvního milostného zklamání. Novinka od autorek bestsellerových sérií Božský a Vášnivý. Seznámili se během jejího čtrnáctidenního pobytu v Londýně, kam vyrazila s babičkou na oslavu ukončení střední školy, a takřka okamžitě se do sebe…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dvakrát za uherský rok je 199 Kč

Výběr knih autora Christina Lauren

Zobrazit všechny knihy autora Christina Lauren
Výběr knih vydavatele Jota

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jota
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.