Dvanáct knih, které změnily svět

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dvanáct knih, které změnily svět koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
246 Kč
Není skladem

Krátký popis
Každý si v paměti uchováváme několik knih, které změnily náš život v klíčových okamžicích, ovlivnily náš pohled na sebe sama i na druhé. Podobně také v paměti světa figurují texty, jež zasáhly do osudů lidstva – možná dokonce víc než revoluce či války. Renomovaný britský spisovatel a novinář…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dvanáct knih, které změnily svět je 246 Kč

Výběr knih autora Bragg Melvyn

Zobrazit všechny knihy autora Bragg Melvyn
Výběr knih vydavatele Mladá fronta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mladá fronta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.