Dynamická chůze

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 246 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dynamická chůze koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dynamická chůze koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dynamická chůze koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
267 Kč
Není skladem

Dynamická chůze koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
Odvěká touha lidí po zdraví svedla lidstvo na scestí. Čím vyspělejší společnost, tím více nemocných. Tato kniha je předkládána jako varování k tomu, že pokud lidstvo, a to zejména jeho současná civilizovaná část, nepřehodnotí dosavadní způsob trávení svého života, nemusí být konce mnoha lidí,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dynamická chůze je 256 Kč

Výběr knih autora Jan Veselý

Zobrazit všechny knihy autora Jan Veselý
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.