Eating Animals

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 281 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Eating Animals koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
281 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Eating Animals koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
325 Kč
Není skladem

Eating Animals koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Eating Animals koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
261 Kč
Není skladem

Krátký popis
Where does it come from? How is it produced? What are the economic, social and environmental effects? Are there animals that it is straightforwardly right to eat? Are there situations in which not eating animals is wrong? This title gives an account of where meat comes from.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Eating Animals je 298 Kč

Výběr knih autora Jonathan Safran Foer

Zobrazit všechny knihy autora Jonathan Safran Foer
Výběr knih vydavatele Penguin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.